torsdag den 13. februar 2014

Mine første år (barnets bog)






Jeg har for nyligt købt denne lækre bog, som skal fungere som "barnets bog" til vores lille søn. Det er helt klart den pæneste og mest gennemførte bog jeg har set, og jeg kan rigtig godt lide, at der ligesom er lavet en "skabelon", så man ikke skal starte helt fra bunden, når bogen skal udfyldes. Jeg synes det er enormt hyggeligt at være kreativ, men man må også nogle gange se sandheden i øjnene, og jeg ville altså med 99% sikkerhed ikke få lavet en barnets bog, hvis jeg skulle udfylde den helt fra bunden. Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg er rigtig glad for at jeg har valgt denne løsning, hvor der er sider med spørgsmål og linjer til svar, som jeg bare skal udfylde. Der er samtidig indsat lommer, hvor man fx kan ilægge kort fra barselsgangen osv. Det er også muligt at købe ekstra fotolommer og ekstra sider, hvis man løber tør for plads. Man kan nemt gøre bogen mere personlig ved fx at indsætte klistermærker, billeder osv. Jeg har planer om, at bogen skal udfyldes løbende (så vidt det er muligt), så det ikke bliver et hængeparti for mig om et par år. Der er en del sider, der sagtens kan udfyldes allerede nu, som fx hvornår jeg mærkede liv, barnets stamtræ, skanningsbilleder osv. Det må jeg hellere få gjort en af de kommende dage :)

Jeg har købt bogen på babygear.dk, hvor den er på tilbud til 269 kr. (og der er gratis fragt). Bogen findes både i en drenge-, pige- og unisexudgave. I kan finde drengeudgaven (den I ser på billederne ovenfor) lige her.

2 kommentarer:

  1. Rigtig god idé - det kommer han helt sikkert også til at synes er hyggeligt, når han bliver større og selv kan være med til at bladre i.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tror jeg nemlig også :) Og så bliver den også sjov at kigge i, når han engang selv skal stifte familie :)

      Slet