fredag den 7. februar 2014

Ny yndlingsparfume?


Under hele min graviditet har jeg stort set ikke rørt parfume. Jeg tror faktisk, det kan tælles på én hånd, de gange jeg har taget parfume på, og hver gang har jeg sørget for kun at sprøjte det uden på tøjet. Min yndlingsparfume er den I ser på billedet, nemlig Change fra Chanel. Jeg har brugt den i virkelig mange år, og jeg er stadig glad for den. Jeg har dog haft lyst til at finde en ny favoritparfume i et stykke tid. En parfume, der ikke er så tung og kraftig, som denne. Jeg har ikke været ude og undersøge markedet, men jeg tænkte, at jeg lige ville høre jer, hvad jeres yndlingsparfume er? Måske kan I inspirere mig lidt :)

billigparfume.dk kan man købe diverse parfumer til nedsatte priser. Fx kan man spare 500 kr. på Chanel - Change, hvis man køber den store, som indeholder 150 ml. Det er altså ret billigt! De sælger stort set alle parfumer fra de kendte og mindre kendte mærker, så hvis man i forvejen ved, hvilken parfume man vil have, er det da bare om at kigge forbi hjemmesiden og spare nogle penge :) Man kan desuden finde en parfumeguide med forskellige tips til hvordan, man får sin parfume til at holde længere osv.

Jeg har planer om, at jeg skal ud og undersøge parfume-markedet, når jeg ikke er gravid længere. Parfume er jo et perfekt kæreste-ønske, og det er altid lækkert med forkælelse. Jeg har dog ikke planer om at bruge specielt meget parfume, nu hvor jeg skal have en baby, men når jeg skal i byen eller lignende, synes jeg det er lækkert at dufte lidt godt :)

Hvad er jeres forhold til parfume? Hvor ofte bruger I det, og hvilken er jeres favorit?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med billigparfume.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar