fredag den 7. februar 2014

Min fine udsigt (uge 36+3)


Jeg tog dette billede tidligere i dag og lagde det på Instagram (følg gerne med på @katrinelaerke). Jeg synes det er et ret fint billede, for det er præcis sådan min udsigt er, når jeg kigger ned af mig selv. Ingen ben eller fødder i syne :) Det bliver helt mærkeligt når maven forsvinder engang efter fødslen. Jeg kan forestille mig, at jeg på en måde kommer til at savne den, men det bliver nu også meget rart at kunne passe normale bukser igen.

Jeg er på Fyn i disse dage, hvilket jeg nyder i fulde drag. Det er sidste gang jeg er hjemme på weekend inden fødslen, så jeg forsøger at nyde hvert eneste minut med min familie. Tænk sig, at det er sidste gang, jeg er sammen med dem uden baby(!)

Om lidt vil jeg tage et smut ned i genbrugsbutikken og se om der er nogle fine ting, og senere i eftermiddag skal Laura og jeg skal bage fastelavnsboller :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar