fredag den 21. februar 2014

Jeg glæder mig til...

1. Selected 500,- / 2. H&M 179,- / 3. Selected 1000,- / 4. Vero Moda 180,- / 5. H&M 299,- / 6. H&M 199,- / 7. H&M 40,- / 8. Vero Moda 150,- / 9. Vero Moda 180,- / 10. Vero Moda 300,-

...at kunne iføre mig noget af alt det lækre forårstøj, der er i butikkerne. De sidste par måneder har jeg virkelig set frem til at få udvidet min gardarobe, når jeg ikke længere skal være gravid. Det er utroligt så få items man kan iføre sig, når man render rundt med den store mave. For mit vedkommende har jeg haft 3-4 forskellige sæt tøj, som jeg har skiftet mellem. Prøv lige at spørg om jeg er ved at være træt af at se mig selv i strømpebukser og en Samsøe Samsøe kjole?! Jeg er selvfølgelig godt klar over, at der går noget tid før jeg (forhåbentlig) kommer tilbage i min gamle jeansstørrelse, men jeg satser virkelig kraftigt på, at kunne passe meget af mit tøj kort tid efter fødslen.

Jeg glæder mig SÅ meget til jeg skal ud og shoppe lidt til mig selv igen. Det er sjovt, hvordan ens prioritering skifter, når man bliver gravid. Pludselig vil man hellere bruge penge på den lille i stedet for sig selv (det er virkelig rigtigt!). Jeg kan dog godt mærke at lysten og behovet for nyt tøj er ved at komme tilbage, så jeg må hellere komme ud og shoppe lidt forårsnyheder, når jeg har smidt et par kilo og alligevel skal ud og lufte barnevognen :)

Som I kan se i collagen ovenfor, har jeg fundet lidt lækkert forårstøj rundt omkring på nettet. I kan finde links til det hele under billedet. Det bliver nok lidt en udfordring at skulle tænke amning med ind i tøjvalget fremover, men heldigvis er der rigtig mange fine skjorter at finde her til foråret, og de må da være praktiske i forhold til at kunne knappe op, når den lille skal spise :)

Hvornår var I (mødre) tilbage i jeres normale tøj efter graviditeten?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar