torsdag den 20. februar 2014

Min torsdag



I dag har jeg været til gravid fotografering hos Aarhus Fotografi, hvilket var en virkelig god oplevelse. Jeg har dog endnu ikke set nogle af billederne, da de først bliver lagt ud på en lukket hjemmeside i næste uge. Når billederne er online skal Henrik og jeg beslutte hvilke billeder vi vil bestille. Jeg er SÅ spændt på at se resultatet, men jeg tror nu nok der skal være et par stykker der er blevet gode :)
Selve fotoshootet tog ca. 45 minutter, og fotografen var rigtig god til at få mig til at føle mig godt tilpas. Hun guidede mig hele tiden i forhold til hvor jeg skulle holde hænderne, kigge hen osv. Jeg overvandt mig selv og fik taget billederne iført undertøj. Det var egentlig ikke så grænseoverskridende, som jeg havde frygtet, så bare kast jer ud i det, hvis der sidder andre derude, der er lidt blufærdige :)

Efter fotograferingen var jeg helt smadret. Jeg faldt i søvn på sofaen og har stort set ligget der hele eftermiddagen. Kl. 17 kom Henrik hjem med KÆMPE fastelavnsboller - sødt! Det er efterhånden blevet kagedag hver eneste dag herhjemme, men jeg tillader altså mig selv at blive forkælet lidt ekstra her i graviditeten :)

Hvad har I lavet i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar