mandag den 3. februar 2014

Sødt nattøj til de mindste


Igår fik jeg tømt alle vores skuffer, poser, kurve og hvad vi ellers havde med babytøj for at sortere det i farver og få det vasket. Det gav mig en lille idé om, at vi nok snart er ved at have nok tøj til den første tid med babyen, men jeg har ikke 100% styr på, hvad vi har i de forskellige størrelser endnu. Når tøjet er blevet vasket er min plan, at jeg skal have skrevet op, hvor meget og hvad vi har i de forskellige størrelser. Så bliver det nemlig nemt at lave en ønskeliste til besøgende familie og venner, som helt sikkert kommer til at efterspørge hvad vi mangler til den lille. Jeg opdagede desuden, at vi mangler nattøj til ham - en rimelig vigtig ting - især fordi det er så hundekoldt i vores lejlighed. Jeg har fundet disse seks fine bodyer, som I ser ovenfor, på thefairytalecompany.dk, og selvom jeg normalt ikke er den store fan af sådan noget tøj med farverigt print, synes jeg altså det er ret sødt, når det skal bruges som nattøj. Desuden ville min far blive yderst stolt, hvis vores baby blev klædt i noget med Supermand på :) Jeg overvejer også at anskaffe mig nogle heldragter til nattøj, da det må være ret behageligt at sove i. Måske skulle jeg også overveje noget med uld - er der nogle af jer, der har erfaring med at bruge uld som nattøj?

På thefairytalecompany.dk har de et kæmpe udvalg af (jeg tør vist godt at sige) alt indenfor Disney, Hello Kitty, Angry Birds, Superman, Batman osv. De har både tøj, sengetøj, ting og sko, så det er nærmest kun fantasien, der sætter grænserne. Jeg er sikker på, at de fleste børn på et eller andet tidspunkt når en alder, hvor de er helt besat af en bestemt superhelt eller lignende, og der må det da være idéelt med sådan en hjemmeside :)

Vi har været afsted til fødselsforberedelse i dag, desværre begge med sygdom i kroppen. Det er virkelig sjældent at jeg er syg mere end 2 dage, men nu har det varet siden i fredags, så jeg håber virkelig, at det snart er slut. Jeg er ved at være godt træt af snotnæse og ondt i hovedet - især fordi man jo ikke må bruge næsespray som gravid - ØV :(

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med thefairytalecompany.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar