lørdag den 22. februar 2014

Min lillesøster







I dag fylder min SMUKKE lillesøster 17 år. Jeg kan desværre ikke være med til at fejre hende i dag, men jeg har sendt fødselsdagskort, og jeg er sikker på at mine forældre og lillebror har forkælet hende hele dagen.

Nogle af jer ved nok godt, at Laura har bloggen En plus en, som vi startede op sammen for snart to år siden. Det var super hyggeligt at have en fælles blog, men da jeg blev gravid i sommers, blev vi enige om, at vores målgrupper var blevet for forskellige, og derfor startede jeg min egen blog og Laura fortsatte på den gamle.

Laura og jeg har altid haft et meget tæt forhold til hinanden, og vi har mange fælles interesser. Med en aldersforskel på 8 år er det fedt at vi kan have sådan et godt søsterbånd, som jeg selvfølgelig håber kan fortsætte selvom der kommer en lille bebs og stjæler lidt af opmærksomheden :)

I kan finde Lauras blog lige her.

Stort tillykke med fødselsdagen, lillesøs <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar